Promovare

SsangYong by KGM este alături de fotbalul din SuperLigă!

Din luna octombrie, compania AutoWallis Distribution Romania, unic importator al mărcii  SsangYong pe piața auto din Romania este alături de tine și de meciurile din Liga 1.

Primul meci la care ați putut vedea marca SsangYong pe panourile din proximitatea suprafeței de joc a fost cel al liderului Universitatea Cluj disputat la Botosani. Aproape 400.000 de telespectatori au urmărit meciul liderului!

Media întâlnirii a fost în jur de 2,2 rating național, iar softul estimează 398.000 de telespectatori.

Partida a avut share, cota de piață, 6,3%. Deci, din toți oamenii care se uitau la tv pe acel interval, 6.3% urmăreau meciul, iar la ultimul sfert de oră, finalul de meci, a atins rating  de 3.4, ceea ce înseamnă 617.000 de telespectatori pe ultima parte!

SsangYong, cel mai vechi producător auto din Coreea de Sud (1954) este specializat în fabricarea  autoturismelor 4×4 , în prezent exportând autovehiculele sale în peste 126 de țări, inclusiv România. Anul acesta, SsangYong aniversează 70 de ani de prezență pe piața auto mondială, perioadă în care notorietatea brand-ului a crescut exponențial.

Compania este respectată pentru stilul atractiv și performanța remarcabilă a autoturismelor, oferind o gamă diversificată de SUV-uri prezente în segmentele B: (Tivoli),  C: (Korando și versiunea electrică Korando E-motion, Torres), D: (Rexton) și Pickup-ul Musso Grand.

Previous Post Next Post